خانه
ساختار
شورای عالی
شورا
اعضای شورا
لایحه قانونی
تاریخچه
نمایندگان شورای عالی در استان ها
دبیرخانه شورای عالی
کمیسیون ها
کمیته علمی پژوهشی
کمیته مدارس اتباع خارجی و بین المللی
کمیته مدارس علوم و معارف اسلامی
كميسيون اساسنامه و مقررات تحصیلی
کمیسیون اقتصاد و منابع فیزیکی آموزش و پرورش
کمیسیون برنامه درسی و تربیتی
کمیسیون خاص
کمیسیون راهبری تحول بنیادین
کمیسیون مدیریت آموزشی
کمیسیون معین شورای عالی
کمیسیون منابع انسانی
مدیریت برنامه ریزی
مدیریت پژوهش های راهبردی
مدیریت نظارت و ارزشیابی
مدیریت امور مالی
مدیریت امور پشتیبانی
مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل
مصوبات
مقالات و پژوهشها
مقالات
اولویت های پژوهشی
گزارشات علمی و پژوهشی
درباره ما
ارتباط با ما
میز خدمت
اتوماسیون اداری
سایر
فراخوان
چارت سازمانی
دستاورد های سازمان
شرح وظایف شورای عالی آموزش و پرورش
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
فارسی
انگلیسی
عربی
فارسی
انتخاب حالت کور رنگی
×
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
سرخ کوری
سبز کوری
آبی کوری
سرخ دشوار بینی
سبز دشوار بینی
آبی دشوار بینی
تک رنگ بینی
تک رنگ بینی مخروطی
آ-
آ
آ+
گزارشات علمی و پژوهشی
خانه
گزارشات علمی و پژوهشی
ارائه مدل مناسب نظام تربیت معلم ایران بر اساس مبانی نظری و متن سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش
سنتز پژوهی تربیت فناورانه
بررسی تطبیقی مولفه های تربیت جنسی و مبانی انسان شناختی پشتیبان آن در اسناد بین المللی و اسناد آموزش و پرورش ایران
تحلیل تطبیقی مفهوم «استعداد برتر» در انگاره معلّمانِ « مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان و سند راهبردی کشور در امور نخبگان »
چکیده اقدام پژوهشی های منتخب هفته پژوهش 1398
ارزشیابی آیین نامه پیشرفت تحصیلی و تربیتی دوره ابتدایی
طراحی و اعتبار بخشی چارچوب نظری ارزشیابی شایستگی محور
مطالعه تطبیقی مقررات انضباطی
طراحی و اعتبارسنجی مقولههای اخلاقی حرفهای معلمین با تأکید بر تجارب جهانی و اسناد تحولی
بررسی رویکرد مناسب تربیت دینی در دوره ی ابتدایی
استخراج و صورت بندی اصول زیبایی شناختی تربیت برگرفته از مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
بررسی شاخص های اخلاق معلمی در نظام ارزشیابی معلمان با مبانی فلسفس تحول آموزش و پرورش
مقالات بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس تربیت معلم
تنوع و چند گونگی مدارس
ارزشیابی دبیرستانهای علوم و معارف اسلامی صدرا
تبیین مفهوم هویت در سند تحول بنیادین
گزارش پروژه جایگاه آموزش و پرورش مطالعه تطبیقی
ارزیابی مدارس خارج از کشور
نظام رتبه بندی مدارس