معاون آموزش ابتدایی شهر تهران:
تفکر روایی، مدرسه را به محیطی خلاق و پویا تبدیل میکند
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره بر اهمیت راهبردی تفکر روایی در ارتقای مدیریت آموزشی و تربیتی مدارس، گفت: این رویکرد، بستری مؤثر برای تجربه عملی مدیریت، تعامل نزدیک با دانشآموزان و ایجاد محیطی خلاق و پویا در مدارس است.
راحله محمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران در در رویداد «تفکر روایی در مدیریت مدرسه» با بیان اینکه این رویداد حکایت افتخارآمیز کار مشترک شورای عالی آموزش و پرورش و اداره کل شهر تهران است، افزود: تفکر روایی فرصتی برای تجربه عملی مدیریت مدرسه، همراهی با دانشآموزان و خلق محیطی پویا و خلاق فراهم میکند و مدرسه را از مسیر نظری صرف به دنیای واقعی یادگیری و تربیت میرساند.
وی با تقدیر از حضور فعال مدیران، معلمان و اعضای شورای عالی آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: «این نشست علمی، الگویی ارزشمند در جهت تعالی رویکردهای نوین آموزش و تربیت به شمار میرود و همواره یادآور این نکته است که مدرسه تنها محلی برای انتقال دانش نیست، بلکه عرصهای برای شکلگیری تجارب تربیتی و حرفهای مدیران و معلمان است.
محمدی در پایان تاکید کرد: همراهی و همسویی تصمیمگیران و سیاستگذاران در سطوح کلان، زمینهساز ایجاد تجربههای پایدار و ماندگار آموزشی و تربیتی است و مسیر پیش روی تمامی همکاران و مدیران مدارس را روشن و قابل دسترس میسازد.